Plaats eerst één of meer items die je wilt kopen in je winkelmand. Klik vervolgens op het winkelmandje en voer de cadeaukaartcode in. Klik op de knop “Cadeaukaart toepassen”. Het tegoed van de cadeaukaart wordt verrekend met de totaalprijs.
Archieven: FAQs
Hoe kan ik bezorgkosten rekenen?
Als je bezorgkosten rekent voor het bezorgen van bestellingen, dan kun je jouw bezorgkosten opgeven. Dit doe je eenvoudig via je “Profiel instellingen“. Kiest de klant bij het afrekenen de leveringsoptie bezorgen? Dan brengen we de bezorgkosten in rekening op de bestelling. Kiest de klant voor afhalen? Dan brengen we geen extra kosten in rekening.
Hoe kan ik mijn telefoonnummer wijzigen?
Je kunt je profiel instellen bij mijn “Mijn account“. Log in en klik in het linker menu op “Profiel instellingen“. Hier staan alle gegevens die op dit moment bekend zijn van jouw bedrijf. Je kunt zelf aangeven welke gegevens openbaar staan en welke verborgen blijven (“Verberg veld”).
Het eerste invoerveld is je telefoonnummer. Als je geen telefoonnummer wilt opgeven, geef dan “Onbekend” op. Bedenk wel dat een klant dan ook geen contact met jou op kan nemen als dat nodig is.
Hoe kan ik de leveringsopties wijzigen?
Je kunt je profiel instellen bij mijn “Mijn account“. Log in en klik in het linker menu op “Profiel instellingen“. Hier staan alle gegevens die op dit moment bekend zijn van jouw bedrijf. Je kunt zelf aangeven welke gegevens openbaar staan en welke verborgen blijven (“Verberg veld”).
Onderaan deze pagina kun je opgeven: Afhalen, Bezorgen of Afhalen en Bezorgen. Niet van toepassing is voor de bedrijven die uitsluitend gebruik maken van de doorverwijs functie naar een eigen webwinkel.
Ik heb een webwinkel, moet ik alle producten handmatig overnemen?
KoopLokaal is gericht op zoveel mogelijk hulp voor onze stad. Heb je een winkel in de stad en een online verkooppunt? Wij maken jouw account gratis aan en verwijzen rechtstreeks door naar jouw eigen online verkooppunt (een eigen webwinkel of een intermediair zoals Thuisbezorgd of Bezorgland). Zo heb jij er geen (extra) werk aan en heb je toch meer online leads.
Het is helaas (nog) niet mogelijk om (gratis) hele webwinkels te importeren bij KoopLokaal.
Waar vind ik mijn bestellingen terug?
Log eerst met je naam en wachtwoord in op je account. In het menu aan de linker zijde staat “Bestellingen“, klik daarop. Hier staan al je bestellingen en de status daarvan.
Hoe kan ik mijn bedrijfslogo toevoegen?
Log eerst met je naam en wachtwoord in op je account. In het linker menu zie je onder andere “Aanbieder instellingen” staan, klik daarop. Het eerste item is “Aanbieder logo”. Upload je logo en deze wordt vervolgens, nadat je deze opslaat, in de webwinkel getoond.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Klik op deze link https://kooplokaalnoordoostpolder.nl/mijn-account/wachtwoord-vergeten/ en voer je e-mailadres in die je hebt gebruikt bij je aanmelding. Je ontvangt dan per e-mail bericht hoe je een nieuw wachtwoord in kunt stellen.
Hoe kan ik betalen?
Bij het bestellen geef je zelf aan hoe je wilt betalen. Je kunt kiezen uit de mogelijkheden die de aanbieder zelf heeft opgegeven.
Hoe werkt eten bestellen?
Sommige aanbieders hebben de menukaart bij KoopLokaal overgenomen. Een heel aantal gebruikt deze website als plek voor doorverwijzing naar de eigen website of telefoonnummer. Beide mag.
Als je via KoopLokaal bestelt, dan geven aanbieders zelf aan of ze een bezorgservice hebben of niet. Zekerheidshalve is het verstandig om even na te bellen of de bestelling goed is overgekomen. We werken allemaal hard aan een goede dienstverlening, maar een beetje hulp daarbij is soms wel handig.